Selena Gomez dan Hailey Bieber Putuskan Untuk Hentikan Khabar Angin Dengan Bergambar Bersama

Selepas Selena Gomez dan Hailey Bieber bergambar bersama secara terbuka, sumber eksklusif memberitahu E! News mengapa mereka memutuskan untuk meletakkan drama yang dikhabarkan itu di belakang mereka buat selamanya. 


Selepas bertahun-tahun ketegangan dikhabarkan berlaku antara Selena Gomez dan Hailey Bieber, membuat media sosial gempar dengan bergambar bersama di Gala Muzium Akademi 2022 di Los Angeles pada 15 Oktober. Sumber memberitahu E! News secara eksklusif mengapa Selena, 30, dan Hailey, 25, memutuskan untuk berbuat demikian di sebalik semua drama yang mengelilingi kehidupan peribadi mereka.


"Mereka berada di acara yang sama dan diminta untuk mengambil gambar bersama," sumber yang rapat dengan Selena berkongsi dengan E! News. "Mereka bersetuju dan memutuskan untuk menghentikan khabar angin tentang mereka untuk selama-lamanya. Mereka mahu menunjukkan bahawa tidak ada kebencian di antara mereka dan bahawa mereka berdua berada dalam keadaan yang baik. Ia adalah peluang baik untuk menghentikan semua kata-kata bising di belakang mereka dan mereka mengambilnya."

Dan selepas pertemuan Hailey dan Selena baru-baru ini, jelas mereka nekad untuk meletakkan semua drama di belakang. "Hailey dan Selena mempunyai momen yang hebat bersama pada hari Sabtu dan dia gembira mereka dapat meredakan sebarang ketegangan," kata sumber yang rapat dengan Hailey dan Justin kepada E! News.

"Perkara ini merupakan sesuatu yang telah membebankan bahu semua orang selama bertahun-tahun dan Hailey berasa lega. Hailey dan Selena jelas sekali tidak bercakap dengan kerap tetapi Hailey berasa lega apabila mengetahui jika mereka berjumpa antara satu sama lain di acara, ia tidak akan berasa stress atau janggal. "

Bagaimana pula perasaan Justin tentang detik gala Hailey dan Selena? Orang dalam kedua berkata penyanyi "Ghost" itu "sangat gembira kerana Hailey dan Selena boleh bersikap mesra di khalayak ramai dan melupakan masa lalu di belakang mereka." Sumber itu menambah, "Ia adalah satu kelegaan bahawa mereka boleh berada di khalayak ramai bersama-sama dan menunjukkan bahawa tidak ada darah yang jahat."

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post