Rain Nafikan Dakwaan Curang, Ambil Tindakan Undang-Undang

Baru-baru ini, sebuah majalah menyebarkan khabar angin bahawa bintang terkenal berbakat besar sedang menjalinkan hubungan sulit dengan pemain golf wanita profesional, dan netizen membuat spekulasi bintang itu ialah Rain. 


Walau bagaimanapun, label Rain Company dari penyanyi dan pelakon Rain menafikan dakwaan bahawa dia telah curang dengan isterinya Kim Tae Hee dan mengumumkan mereka akan mengambil tindakan undang-undang.

Pada 6 Oktober, agensi itu menyifatkan khabar angin itu sebagai tidak berasas dan sedang bersedia untuk meneruskan tindakan undang-undang terhadap komen berniat jahat itu.

Kami tidak akan menjawab khabar angin itu. Mereka tidak berasas, dan kami percaya mereka tidak patut diperkatakan. Bagaimanapun, kami akan meneruskan tindakan undang-undang. Peguam kami telah memulakan proses.

— Rain Company


Menurut laporan berita, khabar angin itu bermula apabila sebuah media menerbitkan artikel yang menyatakan, "Seorang bintang terkenal yang baru berkahwin curang dengan isterinya yang cantik." Media itu mendakwa bahawa kedua-duanya telah bertemu di kejohanan golf dan mempunyai perbezaan umur yang ketara dan pemain golf itu adalah kenalan isteri bintang itu.

Rain dan Kim Tae Hee baru-baru ini juga terpaksa mengambil tindakan undang-undang apabila seorang wanita berusia 40-an ditahan kerana mengintai pasangan itu dan terus-terusan membunyikan loceng rumah mereka. 

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post