Jared Leto Bawa Watak Karl Lagerfeld Dalam Filem Biografi

Jared Leto bakal membintangi dan menghasilkan biografi Karl Lagerfeld, pereka fesyen legenda dan bekas pengarah artistik Chanel, yang meninggal dunia pada Februari 2019.


Pemenang Oscar itu akan memainkan watak Lagerfeld dan juga akan menghasilkan filem itu bersama Emma Ludbrook melalui syarikat produksi mereka Paradox.

Hasil kerja tersebut masih dalam peringkat awal pembangunan dan dengan pengarah yang belum disertakan. Mendapat sokongan dari rumah fesyen Karl Lagerfeld, filem itu melibatkan "Hubungan penting dalam kehidupan Karl Lagerfeld, diterjemahkan melalui lensa yang tidak dapat diramalkan, sama seperti lelaki itu sendiri."

"Peranan saya adalah untuk menggambarkan dia di skrin sejujur ​​mungkin," menurut Leto. "Dengan selebriti, kebanyakan orang tidak dapat melihat lebih mendalam. Mereka melihat satu atau dua aspek seseorang yang dipersembahkan melalui lensa awam. Karl adalah seorang manusia. Kita semua mempunyai keindahan dalam diri kita dan kita semua mempunyai kesalahan. Kami mempunyai topeng dan kemudian kami mempunyai detik apabila kami mendedahkan topeng itu. Saya sentiasa berminat untuk melihat apa yang ada di sebalik topeng itu."

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post