Leslie Jordan Meninggal Dunia Akibat Kemalangan di Hollywood

Leslie Jordan, pelakon, pelawak dan pemuzik yang terkenal dengan peranannya dalam "Will & Grace" dan "Kisah Seram Amerika" dan untuk video Instagram pandemiknya, meninggal dunia akibat kemalangan kereta pada Isnin di Hollywood.


Jordan, 67, memenangi Emmy pada tahun 2006 untuk persembahannya sebagai Beverley Leslie dalam rancangan TV popular "Will & Grace." Bintang yang pernah berkerja bersamanya adalah antara ramai yang memberi penghormatan di media sosial pada Isnin lepas.

Jordan berada di dalam kenderaa BMW-nya apabila dia merempuh bahagian tepi bangunan di Cahuenga Boulevard dan Romaine Street pada 9:30 pagi menurut Pegawai Jabatan Polis Los Angeles Lizeth Lomeli. Pelakon dan penulis lama itu diisytiharkan meninggal dunia di tempat kejadian.


Tidak jelas sama ada Jordan terbunuh dalam kemalangan itu atau mengalami kecemasan perubatan sebelum ini, tetapi keadaan kenderaan itu menunjukkan Jordan mungkin hilang kawalan sebelum merempuh bangunan itu, kata sumber penguatkuasa undang-undang.

Di tempat kejadian, kesan gelincir hitam dari Cahuenga Boulevard menghala ke kaki lima di mana BMW Jordan telah merempuh bangunan itu.

Menjelang lewat petang Isnin, BMW telah digantikan dengan seikat bunga teratai dan kekwa dan nota tulisan tangan di atas kertas bergaris: “Terima kasih kerana menjadi cahaya di dunia ini! Awak akan dirindui. RIP!”

Beberapa orang melawat tapak itu untuk mengambil gambar dan dengan muram menatap tugu peringatan sementara itu.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post