Chris Evans Dinobatkan Lelaki Paling Seksi 2022 oleh People

Chris Evans dinobatkan sebagai lelaki paling seksi untuk tahun 2022 oleh laman ternama, PEOPLE.


Bintang "The Grey Man" dan Captain America oleh Marvel memberitahu dia sebagai penerima penghormatan tahun ini semasa siaran petang Isnin "The Late Show With Stephen Colbert."

"Dengan rasa rendah diri dan rasa terima kasih, saya sangat teruja untuk mengumumkan bahawa majalah People telah memutuskan untuk menganugerahkan saya penghormatan yang luar biasa,"

Walaupun Evans tidak muncul di studio semasa rancangan itu, produksi menyiarkan segmen pra-rakam yang menampilkan Evans dan penerima anugerah lelaki paling seksi 2016 People, Dwayne Johnson.

"Ibu saya akan sangat gembira," kata Evans kepada People dalam artikel yang mengumumkan dia sebagai pemenang tahun ini. "Dia bangga dengan semua yang saya lakukan tetapi ini adalah sesuatu yang boleh dibanggakannya."

Anugerah lelaki paling seksi telah menjadi acara tahunan untuk penerbitan People sejak anugerah itu dimulakan pada tahun 1985 dengan pemenang sulung Mel Gibson. Penerima penghormatan tahun lalu ialah Paul Rudd, manakala pemenang baru-baru ini termasuk Michael B. Jordan, John Legend, Idris Elba dan Blake Shelton.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post