Sydney Sweeney Bakal Membintangi Filem 'Barbarella' untuk Sony

Sydney Sweeney kini bakal bekerjasama dengan filem terbaru daripada Sony. 


Pelakon itu sah bakal membintangi filem baru Barbarella, menurut laporan daripada The Hollywood Reporter. Sweeney juga akan menghasilkan projek eksekutif, yang sedang dalam proses perbincangan dan belum mempunyai penulis atau pengarah.

Sweeney mula mendapat perhatian melalui Euphoria dan The White Lotus, di mana kedua-duanya memperoleh pencalonan Emmynya. Dia juga dikatakan bakal membintangi Madame Web di Sony, iaitu filem yang berdasarkan watak Spider-Man yang akan dikeluarkan pada Oktober 2023.

Barbarella merupakan hasil kreatif pencipta Jean-Claude Forest, yang memperkenalkannya dalam majalah grafik Perancis 1962. 
Barbarella mengisahkan tentang seorang tentera upahan wanita yang menjelajah alam semesta pada masa hadapan yang jauh, dan menjalankan pelbagai misi. 

Jane Fonda memainkan watak itu dalam filem 1968, dan sebuah muzikal telah dihasilkan pada tahun 2004.



Selain berlakon, Sweeney juga terlibat di belakang syarikat produksi Fifty-Fifty Films, yang mengadaptasi novel YA 2020 Jessica Goodman, They Wish They Were Us sebagai siri terhad bertajuk The Players Club. Dia diwakili oleh Paradigm dan Hansen, Jacobson.
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post