Porsche Umumkan Kerjasama Dengan BLACKPINK Jennie

Porsche mengesahkan spekulasi kerjasama mereka dengan Blackpink Jennie apabila pada 12 Oktober, mereka mengumumkan kerjasama mereka yang diberi nama "Taycan 4S Cross Turismo untuk Jennie Ruby Jane," di Sonderwunsch Haus di Seoul.


Kereta itu direka mengikut citarasa Jennie dengan menerapkan identiti Jennie yang direka secara peribadi.

Holger Gerrmann, Ketua Pegawai Eksekutif Porsche Korea, bercakap tentang kerjasama dengan ikon K-Pop itu.

Ia merupakan pengalaman istimewa untuk bekerja dengan Jennie, seorang pemimpin wanita muda yang kreatif dan ikon global untuk Generasi Z, untuk program Sonderwunsch yang pertama. Semangat dan ideanya untuk Porsche tidak dapat dilupakan.

"Taycan 4S Cross Turismo untuk Jennie Ruby Jane" menampilkan Taycan 4S Cross Turismo hitam dengan ciri tersuai di seluruh bahagian luar dan dalam kereta. Logo khas Jennie Ruby Jane, yang direka sendiri oleh Jennie, dipaparkan dengan jelas pada bahagian luar dalam warna biru Maison. Kereta itu juga mempunyai rim yang disesuaikan.






Netizen memberikan respond positif terhadap kerjasama Jennie dengan Porsche dan meluahkan kekaguman mereka. Juga duta rasmi kepada jenama terkemuka Chanel, ramai yang merasakan Jennie benar-benar berada dalam kelasnya sendiri.

Tahniah diucapkan kepada Jennie! 

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post