Barisan Pelakon Curtain Call Bercerita Tentang Drama Terbaru

Barisan Pelakaon "Curtain Call" KBS 2TV tampak begitu segak dan bergaya untuk Harper's Bazaar edisi November!


Kang Ha Neul, Ha Ji Won, Jung Ji So, dan Noh Sang Hyun baru-baru ini menghadiri temu bual dengan Harper’s Bazaar untuk bercerita tentang drama terbaharu mereka yang akan datang iaitu “Curtain Call” dan apa yang memotivasikan mereka sebagai pelakon.

“Curtain Call” merupakan drama bersiri yang mengisahkan tentang keluarga Ja Geum Soon (Go Doo Shim), seorang wanita tua dari Korea Utara yang memiliki Hotel Nakwon dan tidak mempunyai banyak masa lagi untuk hidup, dan sebuah pelakon teater muda bernama Yoo Jae Heon (Kang Ha Neul), yang diupah untuk berpura-pura menjadi cucunya bagi memenuhi hasrat terakhirnya. Ha Ji Won memainkan watak Park Se Yeon, cucu kepada Ja Geum Soon dan pengurus Hotel Nakwon.




Apabila ditanya apa yang mereka fikir akan menarik penonton ke "Curtain Call," Kang Ha Neul berkata, "Plotnya bukanlah sesuatu yang biasa anda lihat [dalam drama lain], jadi saya rasa penonton akan berasa teruja mengenainya." 

Ha Ji Won menambah, "Anda akan dapat merasai 'kasih sayang keluarga' sambil menonton proses pelakon teater membuat persembahan dan berkembang bersama."

Barisan pelakon tersebut kemudian ditanya tentang apa yang mendorong mereka untuk terus berlakon. “Udara yang menggembirakan di set penggambaran,” jawab Kang Ha Neul, sebelum menambah, “Saya menerima penilaian [orang lain] [lakonan saya] sebagaimana adanya. Saya sebenarnya berpendapat bahawa pelakon harus menjadi lebih bebas apabila ia berkaitan dengan pendapat umum.

Sebagai jawapan kepada soalan yang sama, Ha Ji Won menjawab, “Saya berasa paling gembira apabila saya mengeluarkan tenaga saya di set penggambaran. Saya ingin menyampaikan mesej, nilai, perasaan dan pemikiran yang baik kepada penonton melalui karya yang bermakna.”



Jung Ji So berkata, "Apabila bercakap tentang impian saya untuk menjadi seorang pelakon, saya ingin menunjukkan rasa tanggungjawab saya, keinginan saya untuk membuktikan diri saya, dan kesediaan saya untuk bertahan dengannya sehingga akhir." Noh Sang Hyun bersetuju, "Keinginan saya untuk diiktiraf [untuk lakonan saya] dan kesediaan saya untuk membuktikan diri saya adalah pendorong saya."

Temu bual dan gambar penuh Kang Ha Neul, Ha Ji Won, Jung Ji So, dan Noh Sang Hyun akan dimuatkan dalam Harper’s Bazaar edisi November.



Sementara itu, "Curtain Call" ditayangkan pada 31 Oktober jam 9:50 malam. KST dan akan tersedia dengan sari kata di Viki.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post