Alex Rodriguez Beri Komen Selepas Jennifer Lopez Berkahwin dengan Ben Affleck

Alex Rodriguez, yang bersama J.Lo dari 2017 dan kemudian berpisah pada 2021, berkata hubungannya dengan superstar itu merupakan 'pengalaman baik' dalam temu bual baharu pada 30 September.


Alex Rodriguez, 47, mendoakan bekas tunangnya Jennifer Lopez, 53, "yang terbaik" selepas dia berkahwin semula dengan Ben Affleck, 50. 

"Dengan Jennifer, lihat, ia adalah pengalaman yang baik," katanya pada 30 September di episod CNN's Who's Talking To Chris Wallace? apabila hos bertanya tentang perpisahan mereka pada April 2021. "Saya mendoakan dia dan anak-anak, yang bijak, cantik dan hebat - saya doakan yang terbaik untuk mereka," tambah Alex dalam komennya.

Dalam temu bual yang sama, Wallace - yang sebelum ini berada di FOX News - juga bertanya kepada Alex jika dia fikir dia adalah "calon suami yang baik" atau jika dia "hanya suka mengejar." Alex yang sudah bersara pernah berkahwin hanya sekali dengan bekas isteri Cynthia Scurtis dari 2002 – 2008 dan di luar hubungannya dengan Jennifer, mempunyai reputasi sebagai seorang playboy. 


Beberapa tahun selepas perceraiannya, Ben dan J-Lo memulakan semula percintaan mereka pada 2021 dan secara rasmi mengikat tali pertunangan di Las Vegas pada Julai.

“Saya rasa apabila anda melihat kehidupan saya…Sports Illustrated menggelar saya sebagai pemain sukan terbaik di negara ini. Pada usia 24 tahun, saya mendapat kontrak $250 juta - dan saya hilang arah dan saya menjadi A-Rod. Selepas penggantungan, selepas banyak terapi dan banyak kerja untuk [menjadi] Alex Rodriguez [sekali lagi]” — menjelaskan perbezaan antara keduanya ialah “pra” dan “pasca penggantungan” daripada liga kerana penggunaan steroid.

“Selepas penggantungan…saya dapat menjadi bapa yang hebat, menjadi anak lelaki, menjadi kawan baik, berkelakuan baik, setia— semua perkara itu. Dalam 20-an, awal 30-an, tidak begitu banyak. Saya rasa saya akan menjadi suami, pasangan, dan bapa yang hebat selepas digantung kerana pengajaran yang diperoleh daripada kesilapan saya,” tambahnya.

Alex dan Jennifer mula bercinta pada 2017. Anak kembarnya Max dan Emme, 14, menjalinkan hubungan rapat dengan dua anak perempuannya, Natasha, 17, dan Ella, 14, sepanjang percintaan empat tahun mereka. 

Bekas bintang MLB itu bertanyakan soalan cepuemas itu dengan cincin berpotongan zamrud besar pada 2019, namun, kedua-duanya tidak pernah sampai ke fasa perkahwinan: walaupun perkahwinan telah dibincangkan oleh mereka beberapa kali, dan rancangan telah ditunda beberapa kali kerana COVID- 19. 

Walau bagaimanapun, selepas laporan muncul bahawa Alex telah menjalin hubungan melalui DM dengan bintang Southern Charm Madison LeCroy, masalah baru mula timbul. Kedua-duanya berpisah seketika sebelum berdamai, dan kemudian berpisah untuk selamanya hanya dua minggu kemudian.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post