Agensi Park Min Young Dedah Aktress Tersebut Telah Berpisah Dengan Teman Lelaki

Agensi Park Min Young telah berkongsi kenyataan mengenai khabar angin kisah percintaannya baru-baru ini.

Pada 28 September, Dispatch melaporkan bahawa aktres itu menjalinkan hubungan dengan ahli perniagaan kaya "Kang" dan turut mengemukakan pelbagai dakwaan terhadapnya. SBS turur melaporkan pada 29 September bahawa kakak Park Min Young merupakan pengarah luar INBIOGEN, salah satu syarikat yang tersenarai pada kad perniagaan Kang, dimana dia dikenali sebagai pengerusinya.

Sebagai tindak balas kepada laporan itu, agensi Park Min Young mengeluarkan kenyataan berikut:

Ini ialah Ketua Pegawai Eksekutif Hook Entertainment Kwon Jin Young.


Mengenai berita tentang pelakon Park Min Young, kami memohon maaf atas kenyataan yang tertangguh kerana mengambil sedikit masa untuk agensi mengesahkan fakta.
Pertama sekali, Park Min Young telah berpisah dengan individu yang disebut dalam khabar angin percintaan.

Juga, adalah tidak benar sama sekali bahawa pelakon Park Min Young menerima faedah kewangan yang ketara daripada individu tersebut. Kakaknya Cik Park juga telah mengemukakan hasratnya untuk meletakkan jawatannya sebagai pengarah luar INBIOGEN.

Bagi pelakon Park Min Young, pada masa ini menjadi keutamaannya untuk menyelesaikan penggambaran drama "Love in Contract" yang sedang berlangsung, jadi dia akan melakukan yang terbaik untuk tidak mendatangkan bahaya kepada perancangan tersebut.
Selain itu, aktres itu akan lebih berhati-hati tentang tindakannya serta keluarganya dan orang lain yang berkaitan dengannya untuk menunjukkan tanggungjawab sebagai pelakon dan tokoh masyarakat.

Kami sekali lagi meminta pengertian anda agar pelakon Park Min Young memberi tumpuan sepenuhnya kepada baki penggambaran untuk dramanya.

Dilaporkan kakak Park Min Young juga telah meletakkan jawatan sebagai pengarah INBIOGEN selepas aktres itu berpisah dengan ahli perniagaan Kang Jong Hyun. INBIOGEN ialah salah satu perniagaan Kang Jong Hyun.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post