Johnny Depp dan Joelle Rich Berpisah Selepas Dua Bulan Dilaporkan Bercinta

Hampir dua bulan selepas E! News melaporkan bahawa Johnny Depp dan bekas peguamnya Joelle Rich sedang berpacaran, pasangan itu dilaporkan telah memutuskan hubungan mereka.


Bintang Pirates of the Caribbean dan bekas peguamnya yang berpangkalan di London, Joelle Rich tidak lagi bercinta, menurut People.

Berdasarkan laporan E! News, mereka telah menghubungi wakil Depp dan Rich untuk mendapatkan komen tetapi tidak mendapat maklum balas.

Rich adalah sebahagian daripada pasukan undang-undang Depp kerana tindakan undang-undangnya yang tidak berjaya terhadap tabloid British The Sun pada 2018, yang difailkannya selepas artikel menggelarnya sebagai "pemukul isteri" merujuk kepada bekas perkahwinannya dengan pelakon Amber Heard, dakwaan yang telah dinafikan oleh Depp. .

Bagaimanapun, peguam itu bukan sebahagian daripada peguam bela pelakon Edward Scissorhands dalam perbicaraan fitnahnya terhadap aktres Aquaman di A.S. awal tahun ini, di mana juri memutuskan bahawa Heard bertanggungjawab memfitnah Depp. Dia telah diberikan ganti rugi $10.4 juta dan dia diberi ganti rugi $2 juta.

Walaupun Rich tidak berada dalam pasukan undang-undang terbaru Depp, dia menunjukkan sokongannya terhadapnya dengan membuat beberapa penampilan mahkamah sepanjang perbicaraan fitnah.

Pada 3 Mei, dia dirakam bersama di luar mahkamah Virginia memeluk peguam Camille Vasquez, yang merupakan sebahagian daripada peguam Depp A.S. Dua minggu kemudian, Rich dilihat di dalam bilik mahkamah.

Tiga bulan sebelum Depp dan Rich disahkan menjalinkan hubungan, timbul khabar angin di media sosial bahawa pelakon Black Mass itu sedang berpacaran dengan Vasquez. Bagaimanapun, dia menolak spekulasi itu, mengatakan bahawa internet mencipta naratif yang menjengkelkan.

"Saya rasa ia datang dengan wilayah menjadi seorang wanita hanya melakukan tugasnya," katanya kepada People pada bulan Jun. "Adalah mengecewakan bahawa kedai tertentu menjalankannya atau mengatakan bahawa interaksi saya dengan Johnny—yang merupakan rakan dan saya telah mengenali serta mewakili selama empat setengah tahun sekarang—bahawa interaksi saya dalam apa cara sekalipun adalah tidak sesuai atau tidak profesional."

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post