Song Joong Ki Bakal Membintangi Filem "Ro Ki Wan"

Pada 25 Oktober, JTBC News melaporkan bahawa Song Joong Ki akan membintangi filem "Ro Ki Wan".


Sebagai respond kepada laporan itu, sumber dari agensi Song Joong Ki menyatakan, "Song Joong Ki sedang mengkaji secara positif tawaran untuk membintangi 'Ro Ki Wan.'"

Berdasarkan novel Jo Hae Jin “I Met Ro Ki Wan”, “Ro Ki Wan” mengisahkan seorang pemuda bernama Ro Ki Wan dari Wilayah Hamgyong Utara yang menyeludup masuk ke Belgium dan seorang penulis penyiaran yang menjejakinya. Song Joong Ki sedang berbincang untuk memainkan watak pembelot Korea Utara.

Sebelum ini pada 2017 pernah timbul berita bahawa Song Joong Ki akan membintangi "Ro Ki Wan," tetapi Blossom Entertainment menafikan laporan itu pada masa itu.

Menurut laporan itu, pelakon yang bakal bersama Song Joong Ki merupakan pelakon baru yang akan diambil selepas uji bakat yang berlangsung. Filem ini akan memulakan penggambaran selepas menamatkan kata pemutus untuk pelakon utama.

Selain disahkan membintangi filem noir yang akan datang “Hwaran” (tajuk romantik), Song Joong Ki kini sedang bersiap sedia untuk drama baharunya “Reborn Rich,” yang akan ditayangkan pada 18 November pukul 10:30 malam. KST dan boleh didapati di Viki.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post