Millie Bobby Brown Kembali Membintangi 'Enola Holmes 2'

Enola Holmes kembali ke Netflix pada bulan November nanti, dan kali ini watak Millie Bobby Brown sbakal mencari gadis yang hilang.

Selepas menemui minatnya dalam bidang penyiasatan dalam Enola Holmes 1, filem kedua menyaksikan adik Sherlock Holmes mengambil kes rasmi pertamanya.

Treler kedua menunjukkan Millie, 18, sebagai Enola memahami realiti dunia dewasa dalam kes yang kelihatan jauh lebih rumit daripada yang kelihatan.

Dalam treler baharu untuk filem itu, pemburuan membawanya ke Kilang Lyon Match, di mana salah seorang gadis perlawanan di bandar itu telah hilang secara misteri. Walaupun rakan sebaya gadis itu ragu-ragu terhadap detektif yang bakal mencari rakan mereka, Enola dengan cepat mengajar mereka bahawa, baru atau tidak, dia pastinya pandai melawan dan menyelesaikan misteri.


Pelakon penting yang lain juga kembali dalam siri itu termasuklah Susan Wokoma sebagai Edith dan Adeel Akhtar sebagai Inspektor Lestrade, dengan David Thewlis dan Sharon Duncan-Brewster menyertai sekuel tersebut.

Sambungkan titik-titik misteri Holmes terbaharu dan saksikan apabila filem itu datang ke Netflix 4 November nanti.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post