Lelaki Ditahan Kerana Mengganggu ATEEZ Di Lapangan Terbang

Bulan lalu, ATEEZ telah disahkan akan menyertai barisan penuh bintang untuk KCON 2022 di Arab Saudi.


Selepas kumpulan itu mendarat di Arab Saudi, mereka disambut oleh peminat yang menjerit teruja tidak sabar untuk melihat ATEEZ untuk kali kedua mereka melawat negara itu.

Ketika ATEEZ berada di lapangan terbang, peminat semakin bergerak rapat dengan idola. Walaupun ramai ATINY dengan hormat menjaga jarak, beberapa orang mula mengerumuni kumpulan itu.

ATEEZ dikelilingi oleh pengawal keselamatan, tetapi ia tidak mencukupi untuk menahan orang yang cuba mendekati mereka dan kenderaan mereka, seperti yang dilihat dalam video yang diambil oleh peminat di lapangan terbang.

Seorang lelaki menghampiri kumpulan itu, mengutuk mereka dan dilaporkan membuat kenyataan berbaur perkauman ketika mereka berjalan. Lelaki itu merakam video itu untuk dimuat naik ke media sosial; dalam video itu, penonton dapat melihat sejauh mana dia dapat mendekati ahli, dengan hanya sedikit kawalan keselamatan antara dia dan kumpulan itu.

Semasa video itu tersebar, peminat di seluruh dunia menaikkan perhatian kepada situasi itu dan melaporkan video itu bersama pengguna yang menyiarkannya.

Sumber berita Arab Saudi melaporkan kemudian bahawa lelaki yang mengganggu kumpulan itu telah ditangkap atas tindakannya, dan tindakan undang-undang akan dikenakan.

Kebimbangan terhadap keselamatan ATEEZ telah dibangkitkan oleh peminat, kerana jadual sibukmereka akan sering terbang, dan terdapat beberapa peristiwa kumpulan itu tidak diberikan keselamatan yang sewajarnya yang mereka perlukan di lapangan terbang.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post