K-drama 'Somebody' bakal ditayang November nanti di Netflix

Netflix telah mengumumkan tarikh tayangan perdana k-drama 'Somebody' yang akan datang.


Pada 4 Oktober, Netflix telah mengumumkan tarikh tayangan perdana siri ngeri jenayah yang datang dalam lapan episod. 'Somebody' yang dibintangi oleh Kim Young-kwang dan pelakon baru Kang Hae-lim akan ditayangkan secara eksklusif di platform penstriman tersebut pada 18 November.

Siri ini mengisahkan tentang seorang wanita muda bernama Sum (lakonan Kang), pembangun aplikasi penghubung sosial yang dipanggil "Somebody", di mana dia terperangkap dalam siri pembunuhan dan jenayah yang berkaitan dengan aplikasi itu. Dia kemudiannya bertemu dengan arkitek misteri Yoon-o (Kim), yang nampaknya banyak menyimpan rahsia.

'Somebody' juga akan dibintangi oleh Kim Yong-ji (Tale of the Nine-tailed) dan pelakon baru,Kim Soo-yeon yang masing-masing membawa watak sebagai Mok-won dan Ki-eun, yang juga merupakan kawan rapat Sum.

Drama yang akan datang ini diterajui oleh pengarah Jung Ji-woo, yang terkenal dengan filem Eun-gyo 2012, di mana pelakon terkenal Kim Go-eun (Goblin, Little Women) membuat debutnya. Jung terkenal dengan filem yang menegangkan merentas genre, seperti Happy End (1999) dan Heart Blackened (2017).

Nantikan 'Somebody' di Netflix November nanti!

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post