Drama Terbaharu "New Love Playlist" Umum Pelakon dan Tayangan Perdana Baru

Senarai pelakon untuk drama akan datang “New Love Playlist” telah diumumkan secara rasmi!

Pada 26 Oktober, “New Love Playlist” telah mengumumkan barisan pelakon baharu mereka iaitu Oh Yoo Jin, Yoo Jung Hoo, Bae Hyun Joon, Kim Sun Bin, Yoon Ye Joo dan Lee Ha Min.

Drama web "New Love Playlist" ialah sambungan seterusnya bagi siri "New Love Playlist" yang pernah disiarkan selama empat musim dari 2017 hingga 2019.

"New Love Playlist" bakal menceritakan kisah pelajar kolej semasa pandemik COVID-19 dan cara mereka menangani cinta dalam masa yang sukar dibayangkan dan sulit.

Oh Yoo Jin akan memainkan watak Do Min Joo, seorang jurusan komunikasi media yang cerdas dan bertenaga di hadapan orang yang rapat dengannya, tetapi juga mempunyai sisi pemalu dan pemalu. Yoo Jung Hoo pula akan memegang watak Park Do Yoon, seseorang yang nampaknya cukup berpengalaman dalam hal ppercintaan, tetapi sebenarnya menjadi kacau bilau di hadapan orang yang dia benar-benar suka.

Bae Hyun Joon membawa watak Moon Tae Yong, seorang individu yang kacak dan bersopan santun dengan kecenderungan untuk taksub membersihkan tangannya. Kim Sun Bin pula memegang watak Kim Yoo Jin, seorang lagi jurusan komunikasi media yang gemar berada di sekeliling orang ramai dan cukup popular di kampus.

Yoon Ye Joo memainkan watak Yoon Seul yang tenang dan yakin, manakala Lee Ha Min berubah menjadi Ahn Jin Woo, yang merupakan jenis teman lelaki ideal yang diimpikan oleh semua orang.

Pengarah Kang Min Kyung berkongsi bahawa "New Love Playlist" dibuat untuk meneroka perasaan yang semua orang alami. Mereka menambah, “Setiap pelakon menggambarkan watak mereka dengan cara unik mereka sendiri, dan kami dapat menyelesaikan penggambaran dengan lancar. Saya fikir produk akhir akan menjadi hebat.”

"New Love Playlist" akan ditayangkan pada 16 November nanti.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post