Adegan di Video Muzik Taylor Swift "Anti-Hero" Dibuang Daripada Apple Music Selepas Kontroversi

Berikutan pelancaran video muzik Taylor Swift "Anti-Hero" pada hari Jumaat, bintang itu menerima beberapa tindak balas, dengan pengkritik menuduh bintang pop itu fobia kerana terdapat adegan di mana Swift melangkah pada skala yang menunjukkan"gemuk".


Pada hari Rabu, adegan itu telah dialih keluar daripada video muzik di Apple Music. 

Swift masih belum mengulas secara terbuka mengenai perubahan itu. Billboard telah menghubungi Apple Music, wakil Swift dan YouTube untuk mendapatkan komen.


Swift sebelum ini bercakap tentang perjuangannya dengan imej badan, termasuk dalam dokumentari 2020 Miss Americana. Dia juga telah mendedahkan tentang sifat peribadi "Anti-Hero," mengatakan bahawa "salah satu lagu kegemaran saya yang pernah saya tulis," kerana dia tidak pernah "menyelidiki sejauh ini dalam rasa tidak selamat saya dalam butiran ini sebelum ini."

“Lagu ini benar-benar merupakan explorasi sebenar semua perkara yang saya cenderung benci tentang diri saya; kita semua membenci perkara tentang diri kita sendiri,” jelasnya dalam video yang dikeluarkan sebelum ketibaan album baharunya, Midnights.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post